wtorek, 23 lipca 2019

Wkładki laktacyjne: zawsze czy sporadycznie?

Jeszcze będąc w pierwszej ciąży słyszałam, że wkładek to będę używać w hurtowych ilościach i myślałam, że po prostu każda kobieta tak ma i koniec. Tylko, że ja byłam wyjątkiem od tej reguły, choć możliwe, że przez to, iż na początku wietrzyłam piersi ile się dało. Wolałam przykryć się pieluszką niż założyć na noc wkładki i to zapotrzebowanie na wkładki u mnie było tak małe. Czasem jednak w dzień na spacerze czy na wyjazd wkładki dawały mi pewność, że ewentualnych przecieków nie będzie widać. Już wkrótce przekonam się jak będzie przy drugim szkrabie.
 
Z fajną propozycją moim zdaniem wyszła firma lovi proponując wkładki laktacyjne Discreet Elegance





Wkładki są:
  • cienkie przez co nawet ich za bardzo nie czujemy, gdzie większość na rynku jest dość grubych przez co mamy wrażenie jakby biust ciążył nam jeszcze bardziej (mimo wszystko testowałam kilka firm),  
  • delikatne – nie drażniły mi skóry
  • chłonne – mając je na sobie nawet w tych chwilach większych wycieków nie zdarzyło się, by przeciekły,
  • higienicznie pakowane – w głównym pudełku każda wkładka jest pakowana osobno, dzięki temu możemy sobie zrobić odpowiedni zapas bez konieczności zabierania całego opakowania,
  • eleganckie – wkładki zakończone są ozdobną koronką, przez co nawet jeśli będą nam wystawać nad biustonosz czy sukienkę to tylko dodadzą kobiecego uroku,
  • w różnych kolorach -biały, beżowy i czarny, dzięki czemu dany kolor możemy dopasować pod konkretne ubranie bez obaw, ze będzie nam coś prześwitywać,
  • czarne i beżowe dostępne w opakowaniach po 20 sztuk, białe po 20, 40 oraz 60 sztuk.

Wady:
  •  wkładki laktacyjne Discreet Elegance lubią się zwijać. 


A wy jakie wkładki laktacyjne wybieracie a może jesteście w stanie się bez nich obyć? Może są tu fanki wkładek wielorazowych?

6 komentarzy:

  1. Sprawdź sobie też wkładki od https://www.lansinoh.pl/ Mam nadzieję, że będziesz w stanie ocenić je, ponieważ wiele interesujących opinii na ich temat słyszałam i fajnie, jeśli jak najwięcej mam je pozna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie wybór wkładek do karmienia jest bardzo duży, gdyż oferuje je wielu różnych producentów w rozmaitych wariantach i cenach. U mnie najlepiej sprawdziły się wkładki https://www.lansinoh.pl/ Mam nadzieję, że i wy będziecie z nich zadowoleni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim super, że są wkładki laktacyjne. Nasze mamy nie miały takich. W sumie niewielka rzecz, a skutecznie zabezpiecza przy karmieniu piersią żeby nadmiar mleka nie zabrudził stanika i ubrania. Z tą częstotliwością to różnie, to już bardziej indywidualna sprawa każdej kobiety. Każda ma inaczej po prostu. Takie super chłonne wkładki i w dodatku duże to możecie w bardzo dobrej cenie zamówić na https://allegro.pl/produkt/zelowe-wkladki-laktacyjne-akuku-84-szt-883b6b40-3420-4a9c-b5ce-448657677a0a . Warto już takie mieć jak się do szpitala idzie, żeby po porodzie w razie czego mieć jak zajdzie taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń

Super, że jesteś ze mną.


Dodając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.


Zostaw po sobie ślad a na pewno nie zostawię tego bez odzewu.

Dziękuję :)