wtorek, 9 kwietnia 2019

Grupy sprzedażowe na facebooku



Wiadomo istnieje słynny OLX, ale grupy na fb coraz bardziej zyskują na popularności bo jakby nie patrzeć ten portal sporo czasu nam zabiera więc możemy przy okazji skorzystać. Na nim też mamy możliwość wrzucenia linku do swojego ogłoszenia na OLX. 

Znacie takie grupy? Należycie do nich i czy warto być członkiem takiej grupy?

Moim skromnym zdaniem naprawdę warto. Gdy byłam w poprzedniej ciąży szwagierka poleciła mi pewną grupę dla mam do której dołączyłam i żeby nie skłamać pół wyprawki tak skompletowałam albo nawet więcej. Trochę ciuszków i komody na nie, bujaczek, stelaż do wanienki, pościel, która była nowa, kosz na zużyte pieluszki i wiele innych. Niektórzy wychodzą z założenia, że pierwsze dziecko to musi mieć wszystko nowe, ale nie każdego na to stać a w ten sposób naprawdę dużo idzie zaoszczędzić.  Udało mi się również skompletować braki w talerzach bo akurat ktoś sprzedawał takie same jak ja mam w szafce. Wszystko to zdecydowanie za niższą cenę niż ta sklepowa a czasem za jakiś drobiazg dla dziecka typu jakieś owoce czy kinder jajko więc to się bardzo opłaca i samej też udało mi się coś tak sprzedać. Jeżeli czegoś konkretnego szukamy to wystawiamy ogłoszenie i mamy, które są w posiadaniu danej rzeczy i chcą ją sprzedać czy oddać to zgłaszają się a my wybieramy to, co nam najbardziej odpowiada. Zdarza się, że mamy oddają jakąś rzecz za darmo i to może być w bardzo dobrym stanie, tylko jest konieczność pozbycia się tego jak najszybciej bo zajmuje za dużo miejsca. Napisałam typowo o grupach dla mam, ale są też bardziej ogólne grupy z przedmiotami nie tylko dla mamy i dziecka, ale również dla mężczyzn, mój mąż kupił tak baterię prysznicową do wanny. 

Podsumowując: jeżeli masz konto na facebooku (w dzisiejszych czasach pewnie mało jest takich, co go nie mają, ale wiem, że i takie osoby istnieją) i jest taka grupa w Twojej okolicy to się do niej zapisz. Może akurat znajdziesz jakąś perełkę dla siebie. Na wielu grupach jest też możliwość wysyłki więc można też zapisać się do grup z dalszych rejonów, ale akurat ja należę do osób, które lubią obejrzeć daną rzecz na własne oczy zanim zdecyduję się na zakup a Ty?

3 komentarze:

  1. Do takich grup nie należę. Może kiedyś się zarejestruje jeśli będę chciała sprzedać jakieś swoje rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie trzeba specjalnie się rejestrować. Do danej grupy wystarczy po prostu dołączyć 😊

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Super, że jesteś ze mną.


Dodając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.


Zostaw po sobie ślad a na pewno nie zostawię tego bez odzewu.

Dziękuję :)