wtorek, 30 kwietnia 2019

Konkursy. Działaj z BlogoSferą Canpol babies

Konkursów w sieci i nie tylko jest po prostu multum. Uważam, że naprawdę warto w nich brać udział bo w końcu szczęście może nam dopisać. Ja próbowałam około roku aż w końcu udało mi się wygrać kilka fajnych nagród, ale jako osoba prowadząca bloga chciałabym też mieć możliwość zorganizowania konkursu. Taką szansę daje blogerkom program BlogoSfery od Canpol babies. Wystarczy się zarejestrować, zgłosić swojego bloga zgodnie z zasadami i może akurat do Ciebie uśmiechnie się szczęście i będziesz mieć szansę zorganizować konkurs na swoim blogu, ja już na to liczę ;) Jest jeszcze możliwość zgłoszenia się do testowania produktów, co też jest bardzo fajną opcją - dla każdego coś miłego :-)

Nie zwlekaj i zgłoś się już dziś :)
Blogujesz? Testujesz!

http://canpolbabies.com/pl/blogosfera

4 komentarze:

  1. Super! Ja też zgłosiłam się do organizacji konkursu w tej edycji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jesteś w kryzysie finansowym, szukasz pieniędzy, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą lub zapłacić rachunki ?, PayLATER Loan otrzymuje wszystkie rodzaje pożyczek przy niskim oprocentowaniu 2% Złóż wniosek teraz przez e-mail na adres: ( paylaterloan@zoho.com ) LUB WhatsApp ( +19292227518 )

    OdpowiedzUsuń

Super, że jesteś ze mną.


Dodając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.


Zostaw po sobie ślad a na pewno nie zostawię tego bez odzewu.

Dziękuję :)