czwartek, 27 czerwca 2019

Wyniki konkursu „Wygraj ręczny laktator Lovi Expert”


Dziękuję wszystkim za udział w konkursie, niektóre prace były bardziej kreatywne, inne spontaniczne i prosto od serca. Jedno jest pewne - wszystkich łączy wyjątkowa więź z dzieckiem. Wybór jednego zwycięzcy nie był łatwy, nawet po odrzuceniu kilku prac, które niestety nie spełniły warunków konkursu w odpowiedni sposób nadal miałam kilku faworytów, ale mam tylko jedną nagrodę więc musiałam kogoś wybrać. Mam nadzieję, że jeszcze uda mi się zorganizować tego typu konkurs a tymczasem nagrodę otrzymuje:

Anita Kotkiewicz

Dlaczego taki wybór a nie inny? W pracy Pani Anity urzekło mnie szczególnie jedno zdanie, które pozwolę sobie zacytować: Nie zasnę spokojnie jeśli mój mąż nie usłyszy bicia jej serduszka podczas wieczornego rytuału rozmowy przyszłego taty z jego córeczką”. Ta wypowiedź świadczy o więzi nie tylko jednego rodzica z dzieckiem, ale obojga zarówno razem jak i każdego z osobna, jest tu też silny przekaz więzi łączącej męża z żoną. Cała rodzina uzupełnia się w każdą stronę jeszcze przed narodzinami swojego dzieciątka i to jest piękne!

Laureatce gratuluję i proszę o przesłanie danych teleadresowych do wysyłki na adres: usmiechnietana102@o2.pl. Czekam 5 dni. Jeśli w tym czasie zwycięzca się nie zgłosi, wyłoniony zostanie kolejny.

2 komentarze:

Super, że jesteś ze mną.


Dodając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.


Zostaw po sobie ślad a na pewno nie zostawię tego bez odzewu.

Dziękuję :)